Умови повернення та обміну для товарів належної якості
Інтернет-магазин meblikyiv.com.ua виконує обмін та повернення товарів належної якості відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Ви маєте змогу повернути або здійснити обмін товару належної якості:
- упродовж 14 днів від дати купівлі товару;
- якщо збережені фабричні бирки та ярлики;
- за наявності фабричного пакування, гарантійного талона та видаткової накладної;
- якщо товар не був вживаним;
- халати поверненню не підлягають.
Заявку на повернення та обмін Ви можете надати до Відділу рекламаційних та гарантійних питань за телефоном (066) 974 83 63 . Повідомте менеджеру про номер замовлення, дату купівля та причину повернення або обміну.
Повернення грошових коштів здійснюється упродовж 7 днів від дати отримання товару Продавцем. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту Покупця.
Вартість доставки товару, що підлягає поверненню, сплачується Покупцем. Зворотня доставка виконується за адресою, яку надає менеджер при оформленні Заявки на повернення та обмін.
Умови повернення та обміну для товарів неналежної якості
Інтернет-магазин meblikyiv.com.ua виконує обмін та повернення товарів неналежної якості відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Повернення та обмін товару неналежної якості можливий протягом гарантійного терміну та за умови виявлення істотних недоліків щодо якості товару. До істотних недоліків належать:
- недоліки, що не можуть бути виправлені взагалі;
- недоліки, усунення яких потребує невиправданих матеріальних витрат;
- недоліки, усунення яких потребує великих витрат часу;
- недоліки, що з'являються знову після їх виправлення.
Заявку на повернення або обміну товару неналежної якості Ви можете надати до Відділу рекламаційних та гарантійних питань за телефоном (066) 974 83 63.
Повернення грошових коштів здійснюється упродовж 7 днів від дати отримання товару Продавцем. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську карту Покупця.
Спосіб повернення грошових коштів: банківський переказ або за домовленістю сторін.
Вартість доставки товару, що підлягає поверненню, сплачується Продавцем. Зворотня доставка виконується за адресою, яку надає менеджер при оформленні Заявки на повернення та обмін.
Служба підтримки щодо якості товару
Шановні клієнти нашого інтернет-магазину! У разі виникнення спірних питань, пов’язаних з якістю отриманого товару чи рівнем обслуговування, Ви можете напряму звертатися у наш Відділ рекламації. Для цього потрібно заповнити Форму рекламації, що наведена нижче. Співробітники відділу уважно вивчають кожен випадок, координують процес вирішення всіх спірних питань, прагнучи максимально швидко й ефективно розв'язати проблему.
У Формі рекламації Вам необхідно вказати свої: прізвище, ім’я, номер замовлення та телефон. Якщо має місце пошкодження товару, необхідно зробити фото і завантажити їх у форму, щоб спеціалісти могли більш детально зрозуміти сутність проблеми та шляхи її вирішення. Це є обов’язковим для рекламації, пов’язаної з якістю товару. Додайте детальний опис проблеми, що у вас виникла, та очікуйте на зворотній зв’язок від наших спеціалістів.
Ваше задоволення є нашим пріоритетом, тому ми прагнемо вирішувати всі ситуації якісно та професійно. Дякуємо, що обираєте нас!